O blogu

U zadnjih desetak godina sam održao veliki broj predavanja i prezentacija, ponešto je bilo vezano uz inovatorstvo, a u zadnjih nekoliko godina su teme mojih predavanja vezane isključivo uz svemir i aktivnosti povezane s njime. Čest gost sam u medijima, od novina, radija i televizije do internetskih portala. Bio sam i koautor (ili kako je to kolega lijepo govorio u eter: "su-urednik") radijske emisije Znanstvena ekspedicija na kojoj sam radio oko dvije godine.



Kada sam preuzeo izvršne menadžerske dužnosti u World Space Week Asocijaciji, što je zahtijevalo i česta putovanja na dulje vrijeme, jednostavno nisam imao više vremena za radio. U Asocijaciji sam radio gotovo sve poslove: od nacionalnog koordinatora za Hrvatsku, zatim kao globalni koordinator svih nacionalnih koordinatora Svjetskog tjedna svemira u svijetu, potom sam postavljen na poziciju menadžera za operacije - što je uključivalo nastavak rada s nacionalnim koordinatorima, ali isto tako s volonterima koji su dolazili i odlazili iz asocijacije, te s direktorima iz Odbora direktora. I na kraju sam preuzeo dužnost izvršnog direktora WSW Asocijacije. Mnogi će se, siguran sam, zapitati zašto sam napustio organizaciju kada sam dosegao sam vrh u upravljačkoj strukturi ovako velike globalne organizacije? Asocijacija je imala vrlo ozbiljne interne probleme i zapravo je u četiri godine promijenila četiri izvršna direktora. Uzrok i obrazac je uvijek bio isti, ali ne bih ovdje elaborirao stvar do detalja. Kako god, bio sam delegat u UN Komitetu za miroljubivo korištenje svemira u Beču, a još sam uvijek član Međunarodne astronautičke federacije u Parizu. Jedna od prednosti ovih aktivnosti jest da sam upoznao veliki broj astronauta iz više svemirskih agencija.



Imao sam čast biti i sudac u Odysseus Space Contest natječaju kojeg je financirala Europska Unija, i to od 2012. do 2017. godine.


Još uvijek sam član Odbora direktora u nacionalnoj organizaciji World Space Week Hrvatska čiji sam suosnivač te i dalje držim predavanja iz ovog područja. Trenutno radim i na jednom projektu povezanom s Europskom svemirskom agencijom ESA, no o tome neki drugi put.

Ovaj blog će se baviti temama iz područja astronautike, što može uključivati i svemirsko pravo. Da odmah rasčistimo: astronomija i astrofizika nisu moje područje zanimanja. Članke ću objavljivati kako se pojavi nešto zanimljivo na tom području, i naravno kada imam vremena za pisanje.

Želim vam ugodno čitanje!






Popularni postovi